threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

A mindenségről egy kis agymenés

2011.03.29. 23:47 livinbrainstorm

Az előbb kiposztoltam hogy majdnem minden. És elgondolkoztam, hogy a minden az tulajdonképp mennyire rémisztő fogalom. Minden. Az összes világegyetem. És amiben a világegyetemek vannak. És így tovább. Hátborzongató, szerintem. 

A másik dolog ami lenyűgözően ijesztő az a fraktálok.

Itt volt az a pont amikor elcsodálkoztam magamon. Hogy hogy ilyen komoly témákon agyalok? Megvilágosodtam? Benőtt a fejem lágya? Vagy simán csak normális ember lettem? Ahogy ezen tűnődtem végigolvastam a posztomat. A fraktál szónál egy kép jelent meg a fejemben.



































Frakktál. Az bazmeg... hülye maradok örök életemre~

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr712783743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása