threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

Rövid kis szösszenet

2011.02.23. 18:02 livinbrainstorm

És sétála vala az Úr ama Gödörnek Parkjában midőn hippi szólá nékie s mondá:
- Cső, geci!
S megfordulá az Úr s válaszolá annak hippinek nékie:
- Üdvözlégy eme földön, itt, hol minden boldogságot megtalálsz.
S a hippi kerekíté elfelé a szemének héját, s dülledé ama csodás szeme golyója kifelé szeme gödréből. Eltátá száját, villantván fogának sorát s böffenté egyet vala, majd megszólalá az Úrhoz.
- Hűbazmeg, ki vagy te?
S az Úr bölcsen válaszolá nékie vala s mondá aztat nekie hippinek.
- Én valék az Úr, mindennek teremtője.
S a hippi csukolván egyet, elővevé a ama sodrott spangliját vala s tevé a szájába. Midőn béhelyezte ajkainak közébe vala, szólott ám az Úrhoz nékie.
- Hát hallod... én elhiszem hogy te vagy isten. Én is gecire isten vagyok már. Az előbb találkoztam Buddhával. Vettem tőle 3 g-t. Énmondom gecirekész vagyok. Nincs tüzed?
S az Úr meghallgatván panaszát ama szegénységes hippinek tüzet fakasztá a semminek létéből s meggyújtá ama embernek cigarettájának végit. S szólá a hippi nékie vala.
- Miafasz? Bazzeg olyat flesseltem az előbb a tűzcsóvádra... hallod ilyet ne csinájjá mer átugrom egy merőleges dimenzióba aztán baszhatom a faszt.
S mondá annnak nékie az Úr
- Kivánságod meghallgattaték vala s én teljesítém néked.
S válaszolá hippi nékie.
- Na hallod az gecijó. Te figyelj nincs egy kis apród? Kéne piára.
S az úr összpontosítá gondolatainak hullámait vala s változtaták egy bokrot vala arannyá. S mondá az Úr a hippinek nékie.
- Nézz arra a bokorra! Aranyból van. Az légyen gazdagságod forrása.
S tátá a száját isméten a hippi vala majdan midőn tekintetének éhségét kielégíté arany bokornak látványával mosolyra fakasztá ajkát s bukkanának elő megint fogainak sora. Megfogá Úrnak vállát s veregeté hátba.
- Hejj bazzeg, te vagy a legnagyobb spanom! Geci ennyi pénzt még nem szartam. Hallod meghívlak egy sörre. Gyere!
De az Úr bölcsessége világítá s válaszolá azt nékie:
- Köszönöm de nem fogadhatom el. Kedvességed sosem marad viszonzatlanul.
S mondá a hippi nékie:
- Hát figyelj én nem erőltetem. Kösz mindent, majd ütközünk.
S köszöné el az Úr viszont tőle is:
- Légy áldott, s hordozd áldásomat.
S sétála vala az Úr tovább, egyenesen.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr342685637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása