threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

Kutatási eredményeink

2011.03.31. 19:46 livinbrainstorm

 







Ezt a képet aközben láttam, hogy Danival siettünk matekórára, találkoztunk Szőlővel és én menet közben abszolútértékes egyenlőtlenséget oldottam meg. Az agyam sebességet váltott. Ki akartam figurázni ezt az életmentő kiírást. Vigyázz! 400 V. Elképzeltem ahogy négyszáz Vbetű agyonver. Nem, gondoltam magamban, ez nem elég. V... térfogat. Hoppá, ezzel már lehet valamit kezdeni. De a 400 térfogat értelmetlen... volt. Térfogat. Térfogat. Tér fogat. 
























































update: Dáviddal rájöttünk az egyenletre, amivel a voltot átszámítják lóerőbe. Van ugye volt. Volt jele V. V a térfogat jele. Tér fogat. A fogatot általában 2 ló húzza. Tehát 400 V az 800 LE-vel egyenlő. 
update2: 800 LE-vel. 800 level. Csak 800as szint után nem röhögtök ezen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr302789112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása