threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

Heaven Street 7 élménybeszámoló

2011.03.27. 14:02 dave.ullm

Odaértem Andihoz úgy fél 6 felé. Miután elindultunk, bejártuk a fél várost egy doboz cigiért, (mert vagy nem volt nyitva, vagy nem adták ki xD), odaértünk összvissz 2 perc késéssel. Beálltunk majdnemhogy az első sorba, de azt a letargiát ami ott volt, ne tudjátok meg.. Szerintem ez nem a HS7 közönsége volt. Volt egy csávó, aki kb úgy nézett ki mint egy nagypapa, full bevolt állva, üvöltötte a szöveget (hangosabban mint a zenekar) és közben nyomta a dobokat, emellett limbózott is. Erősen pia és fű szaga volt, de ebbe ne menjünk bele. :D A másik fajta ember aki ott volt, az egy nagycsaládos anyuka és apuka, kisfiával/lányával, szóval érdekes kis közönség volt. Volt kb 6-7 ember aki tényleg a HS7 koncertre jött.

A kis szünetben, mikor elkezdődött a Föld Órája (kopirájt, trédmárk, egyebek, nem akarom, hogy ezért felkoncoljanak - korrnéni) beugrottunk az Árkádba (még mindig kopirájt, trédmárk, egyebek - korrnéni), azon belül a McDonald'sba (kopi.. szarom én már le, elegem van - korrnéni) enni egy-két Sajtburgert (haha:@ - korrnéni). Ennyire paraszt még életemben nem voltam, ennél feltűnőbben nem is tudtuk volna 6x újratölteni az egyetlen kisüdítőnket ami volt. xD

Visszaérve, már igazából előbb elkezdték, vagy esetleg ANDI TUDTA ROSSZUL mikor kezdődik, persze természetesen inkább előbb kezdték. No mindegy.  Egy számról maradtunk le, a többi egész ütős volt, akkusztikusan is jól szólt. (Jól össze van rakva a zenekar, tényleg zseniális amit csinálnak, csak hát a tagok kinézete elég nyomi. Nembaj, így csak mégjobban szeretem őket.) Két új dolgot tanultam, külföldön úgy buliznak rockkoncerteken az emberek, hogy picit behajlítva felmutatják a hüvelykujjukat, és csuklójuk forgatásával fúrják az eget. A másik, hogy sokkal poénabb az "egy-két" beszámolás helyett magyar szavakat használni, például "kif-li". Ezt elloptam tőlük.(Gratulálok, ez aztán igazán egyéni - korrnéni) :P

Hazafelé tartva, az amúgyis fáradt Andi agyát még lefárasztottam a hülyeségeimmel, igazából fogalmam sincs hogy bírja ki, de őszinte tiszteletem. :D

A héven ecsetelve neki, hogy mennyire féltem a cigányoktól (mert hát jó környéken lakik)(tudom én, hogy csak meg akarod fektetni - korrnéni), olyan 23:05 körül kaptam egy "hazaértem tündérmackó :) <3" tartalmú sms-t, amin különösen jót mosolyogtam.

Na, kb ennyi lett volna, semmi agyfasz, vagy kitalált dolog, ez inkább egy ilyen átlagos élménybeszámolónak lett tervezve. (Lófaszt. Csak nem jutott semmi vicces az eszedbe. - korrnéni)


A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr132775476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása