threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

csirkecombok

2011.03.29. 19:27 retekfenő

A mai nap kb. 16 : 31 körül kinyitottam a mélyhűtőt, és megláttam benne 4 csirkecombot. Már a mélyhűtő is furcsa volt, mivelhogy mér kell olyan mélyre tenni a hűtőt, mikor az amúgy is hűt. Ez még annyira nem zavart, de mikor megláttam a csirkecomb populációt, a bajszom levedlett, és delfinné változott. Elgondolkodtam, hogy hogy került a mélyhűtőnkbe 4 csirkecomb? Egyetlen reális feltételezés jutott eszembe: a csirkecombok nyilvánvalóan a Jupiter egyik holdjáról kerültek ide. Utánanéztem ezeknek a dolgoknak, és rájöttem , hogy az Európa jéggel borított felszíne, és hideg légköre kiválóan alkalmas a csirkecomboknak. Nem tudtam mit tegyek. Mivel le voltak fagyasztva , úgy döntöttem kiolvasztom őket, és beletettem a 4 jövevényt egy tál forró vízbe. Mikor láttam, hogy kezdenek éledezni úgy döntöttem kiveszem őket. Eléjük álltam , és megkérdeztem tőlük honnan jöttek. Valahogy így

- Honnan jöttetek?

Nem válaszoltak. Később rájöttem, hogy azért mert a csirkecombok nem tudnak beszélni. Idegességemben nem tudtam épp ésszel gondolkodni, így fogtam egy kést , és mondtam nekik, hogy van nálam kés . valahogy így:

- Van nálam kés.

Erre ők nagyon megijedtek, és hátrálni kezdtek. Megfogtam az egyiket , és beledobtam a sütőbe. A többi kegyelemért könyörgött, de mivel nem volt nálam ha akartam se tudtam volna nekik adni. Megfogtam a a többit, és bevágtam őket a sütőbe, épp úgy ahogy az elsőt. Hatalmas kínok közepette sültek meg elevenen, s én mikor megláttam eltorzult arcukat, elment az étvágyam. Megszántam őket, és végtisztesség gyanánt, építettem egy űrhajót amivel visszalőhettem őket az Európára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr722782892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása