threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

Birka vagy kígyó

2011.04.12. 18:26 dave.ullm

Egy velem megtörtént eset picit továbbgondolása, boncolgatása.

 

Leültem a Deákon egy padra. A pad előtt nem sokkal, a játszótéren, a fűben két gyerek játszott, egy kisfiú és egy kislány. Gondolatimba merültem, nem figyeltem rájuk.

– Szia, fiú, hány óra?

A gyerekek ott álltak előttem, a kérdést a kisfiú tette föl. A telefonom képernyőjére néztem.

– Fél négy.

A kisfiú megköszönte, aztán visszamentek a fűre. De játék helyett mintha vitatkoztak volna valamin.Megint a gondolataimba merültem.

– Most hány óra?

Ezúttal a kislány kérdezett. A fiú kissé távolabb állt. Az órámra néztem.4

– Háromnegyed öt.

– Na nem megmondtam? – fordult a kislány diadalittasan a fiúhoz.

– A fiú hazudik! – kiáltotta a kisfiú. – Nekem az előbb mást mondott!

– Te fiú, magyarázd már meg neki, hogy nem mindig ugyanannyi az idő!

– Hazudik! – a kisfiú már a sírással küszködött, de ökölbe szorította kezét. – Nekem azt mondta, hogy fél négy van!

– Olyan makacs ez a fiú... – fordult felém a kislány, mint felnőtt a felnőtthöz. Anyáskodó, gondoskodó mozdulattal átölelte  a kisfiút, s amikor az dühösen kiszakította magát, a megkínzott,  de önmagával nagyon elégedett asszony tónusában hozzátette:

– Láthatod te is.

Ez már egyértelmű utánzás volt. Nyilván nemegyszer hallotta, amint anyja a barátnőjének panaszkodva ezt a fordulatot használta: „Hát most magad is láthatod, milyen ember ez, a saját szemeddel láthatod.”

– Valóban háromnegyed öt van – fordultam a kisfiúhoz, amilyen kedvesen csak tudtam. – Bár az is igaz, hogy az előbb fél négy volt. Tudod, a világ úgy van berendezve, hogy ami korábban igaz volt, most már nem az.

– Figyelj arra, amit a fiú mond! – szólt rá a kislány szigorúan a pajtására.

– Ami pedig most igaz, nem lesz igaz később.

– Tényleg?

– Igen, ebbe bele kell törődnöd.

A kisfiú egy ideig gondolkodott, aztán leült a padra. De nem mellém, hanem a pad szélére, a lehető legtávolabb tőlem és a kislánytól.

– Akkor én várok – szólt elszántan, de nem nézett ránk, hanem a távolba bámult, oda, ahol a park véget ért.

– Mire vársz? – kérdeztem.

– A későbbre. Hogy az, amit mondasz, már ne legyen igaz.

A kislány jelentőségteljesen rám nézett, de én hirtelen úgy éreztem, hogy elegem van az egészből. Már nem akartam a kislány szövetségese lenni.

– Mennem kell – szóltam. – Valamit el kell intéznem. Fölálltam a padról, és elindultam.

– De maradj még! – hallottam magam mögött a kislány kiáltását.

Meggyorsítottam lépteimet.

– Hány óra van?

Már majdnem futottam. El akartam menekülni az Édenből, amelyben mindig ugyanaz a három szereplő játssza ugyanazt a drámát. Nem tetszett a kígyó szerepe, vagy inkább a birkáé, akit Éva változtatott kígyóvá. Menekülni azonban már alighanem késő volt, mert úgy éreztem magam, mint egy kígyó.

A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr242820808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása