threeh tenorz blogja

Íme a három tenor blogja. A posztok többnyire az iskola három veszedelmes idiótájának fejéből kipattanó őrületesennagy baromságok, kultúrposztokkal tarkítva. Endzsoj jorszelf!

Friss topikok

  • dave.ullm: Rohadj meg. (2011.07.01. 13:33) A faeke haszna 8.
  • dave.ullm: a hármas zárójelnél beszartam :DD (2011.06.23. 12:31) Telepatika, telepetike
  • dave.ullm: ez kifejezetten tetszett, májsztró :D (2011.05.29. 20:50) A metró
  • livinbrainstorm: képzeljetek el egy rozsdás konzervdobozt kerekekkel, majd képzeljétek el, hogy downkóros feje van,... (2011.05.15. 20:09) Zentai betyárkodás
  • dave.ullm: Sir, yes, Sir! (2011.05.08. 13:46) Trollin'

Linkblog

Esetem a sajtkrémmel

2011.05.29. 13:10 retekfenő

Minap az utcán sétálva megláttam egy sajtkrémet. Szomorúan állt ott ahol volt. Néztem egy darabig majd hirtelen megindultam felé. Amint egyre közelebb értem a sajtkrém is egyre nagyobbnak tűnt. Fura ez a világ - gondoltam. Odahajoltam hozzá, és a szemébe néztem, s nagy meglepetésemre megszólalt, hogy szia. Éreztem, hogy valami nincs rendjén. Köztudott, hogy a sajtkrémek nem beszélnek. Ebből arra következtettem, hogy ez nem egy közönséges sajtkrém. Gondolataimat továbbfűzve rájöttem, hogy ha nem egy átlagos sajtkrémről beszélünk, akkor az ízének is különlegesnek kell lenni. Teljesen véletlenül volt nálam egy banán, és egy kenyér. Megfogtam a banánt, és megettem. A banán finom volt. A kenyérrel már óvatosabban bántam el. Megfogtam a sajtkrémet, majd rákentem a kenyérre. A sajtkrém nem igazán ellenkezett, csak odalegyintett egy viszlátot, és már el is tűnt az emésztőrendszer legsötétebb bugyraiba , a kenyérrel együtt. Vártam néhány másodpercet, még az ízlelőbimbóim fölfogták, a sajtkrém ízét, s rá kellet jönnöm, hogy nem finom. Megfogadtam, hogy sose eszek több beszélő sajtkrémet.

A bejegyzés trackback címe:

https://leoveymindfuck.blog.hu/api/trackback/id/tr742940721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása